KerjaKosong.Co Jadi Pilihan Portal Untuk Cari Kerja!


KerjaKosong.Co Jadi Pilihan Portal Untuk Cari Kerja! | Assalamualaikum dan selamat pagi korang. Sekarang ni nak mencari kerja memang satu cabaran bukan? Yela dengan keadaan ekonomi yang tidak menentu sememangnya memberikan kesulitan untuk individu tertentu terutamanya fresh graduated. Demi kelangsungan hidup, kita kena juga berusaha mencari peluang pekerjaan. Yela, takkan nak tanam anggur je kan?

Tahukah anda Malaysia mempunyai lebih daripada 700,000 orang penganggur yang mencari jawatan kosong 2020 ? Banyak tu. Kadar pengagguran kian meningkat gara-gara gaji yang ditawarkan rendah dan skop kerja tidak sesuai.

Ala, sebenarnya untuk pengetahuan korang, banyak jawatan kosong yang ada di Malaysia sama ada popular atau tidak, tapi memang banyak kekosongan jawatan seperti jawatan kosong sabah, kerja kosong kelantan, jawatan kosong terengganu dan jawatan kosong spp.

Jawatan-jawatan kosong ini antara paling ramai orang cari dan orang minat. Mungkin kerjanya menarik dan gajinya setimpal dengan pekerjaan. Mungkin juga ada yang minat untuk berbakti kepada masyarakat tanpa mengira gaji.


KerjaKosong.Co Jadi Pilihan Portal Untuk Cari Kerja!


Bagi korang yang masih mencari jawatan kosong inilah masanya!  Korang boleh lawati portal KerjaKosong.Co dan tengok jawatan kosong yang korang minati. Di dalam portal jawatan kosong ini, terdapat pelbagai pilihan jawatan kosong kerajaan dan juga jawatan kosong swasta.

Pencarian kerja anda akan lebih mudah dengan adanya laman web ini. Laman web ini memberikan info-info kerja kosong yang terbaru, tepat , dan berserta tips mudah dapat kerja. Wah mudah semuanya kan? Tak kiralah sama ada kerja kosong dari sektor kerajaan mahupun kerja kosong dari sektor swasta.

Bagi korang yang selalu search google mencari laman web pekerjaan, anda mungkin bengang dan kecewa kerana terlalu banyak laman web yang pelik-pelik yang "kononnya" memaparkan jawatan kosong yang terkini, padahal jawatan tersebut tidak wujud atau sudah tamat tarikh permohonan. Yes! Syira dulu pun selalu ja kecewa bila apply rupanya dah tutup.

So kalau korang tak nak pening, pastikan hanya semak jawatan kosong di laman web KerjaKosong.Co sahaja ye! Jangan lupa bookmark portal kerja kosong ini dan selalu check setiap hari.

Okay, itu jelah Syira nak kongsi hari ini. Diharapkan korang dapat mencari jawatan kosong 2020 dengan mudah melalui portal rasmi jawatan kosong  yang dikongsikan. Boleh share kalau rasa bermanfaat kepada orang lain. Semoga urusan korang dipermudahkan. Amin



1 Comments

  1. Assalamualaikum Sis Syiera, jemput sertai give away dengan hadiah tunai RM1000 oleh Mamapipie & Friends.



    Hadiah RM200 (Seorang Pemenang)

    1 x RM200



    Hadiah RM100 (2 Orang Pemenang)

    2 x RM100



    Hadiah RM50 (14 Orang Pemenang)

    14 x RM50



    Penyertaan sangat mudah & tarikh tutup giveaway pada 29 Feb 2020. Klik sini sekarang untuk sertai.

    ReplyDelete

Post a Comment

Post a Comment

Previous Post Next Post