9.9 Sale Lagi Berbaloi Dengan PG Mall


Kalau kalian dengar pasal sale mesti excited kan? Tambah-tambah kaum wanita, memang sinonim dengan jolokan kaki shopping. Hehe boleh dikatakan setiap bulan, syira menantikan sale atau promosi daripada platform secara online. Yelakan, semua benda di hujung jari je sekarang. Klik klik dan check out. Tambahan pula tengah wabak covid ni sangat digalakkan shopping online je.

Tarikh 9 September 2020 ni kalian nantikan apa? Kalau syira, semestinya syira menunggu 9.9 Sale dari PG Mall. Dengar je PG Mall mesti ramai yang tahu kan? Platform online shopping yang terhangat di Malaysia hari ini. Berbaloi sangat shopping dengan PG Mall.

Apa itu PG Mall?

Bagi yang tidak mengetahui mengenai PG Mall, mari sini syira kongsikan. PG Mall merupakan E platform online shopping No.1 yang ditubuhkan di Malaysia. Dimiliki oleh PG Mall Sdn. Bhd dan beroperasi sejak tahun 2017. PG Mall menyajikan pelbagai barangan seperti kecantikan, kesihatan, fesyen, barangan dapur, perabot dan banyak lagi.

Apa yang menarik 9.9 Sale PG Mall?

Kita baru memasuki bulan September, dan semestinya syira excited sangat dengan 9.9 Sale ini. Promosi menarik ini akan berlangsung pada 9 September 2020. Apa yang menarik? Kalian akan dapat menikmati 9% off dengan pembelian minima sebanyak RM50 terhad kepada RM99.


Menariknya, kalian juga layak mendapat penghantaran percuma dengan pembelian minima sebanyak RM31. Terhad kepada RM4. Syira paling suka membeli dengan free shipping. Jimat kan? Masa ni la nak membeli tanpa caj penghantaran.

Selain daripada itu, terdapat juga 24 jam flash sale serendah 99 Sen! Mak oihhh, tak sabar nak tunggu sale ni. Kalian boleh layari di sini https://pgmall.my/9.9-mega-sale.

Digital Fashion Week

Tengah berlangsung sekarang juga adalah Digital Fashion Week iaitu pada 1 - 13 September 2020. Terdapat pelbagai jualan fesyen yang disajikan seperti jam tangan, pakaian, aksesori dan sebagainya dengan diskaun sehingga 70%.

Banyak gila kan? 70% tu diskaun. Rugi kalau kalian tak merebut peluang ini membeli belah di PG Mall. Juga kalian dapat menikmati penghantaran secara percuma sekiranya membuat pembelian minima sebanyak RM35. Lebih menarik, kalian dapat menebus baucar untuk kalian gunakan di page kempen seperti di bawah.

Wow Store: Free Shipping

Oh ya, semua store yang berdaftar dengan PG Mall juga sedang menawarkan diskaun sehingga 80%. Wow banyaknya diskaun. Dengan minima pembelian RM30, kalian juga dapat menikmati penghantaran percuma pada setiap hari. Dah la dapat free shipping, ada juga pulangan wang atau cashback sehingga 3.5%. Untungnya dapat cashback. Antara store yang terlibat ialah:

- Beaute.Cosmo https://pgmall.my/Beaute.Cosmo| coupon code : BEAUTEFREE
- Softlove Malaysia https://pgmall.my/Softlove-Malaysia-1 | coupon code : SOFTFREE
- HI STYLE MALAYSIA  https://pgmall.my/HI-STYLE-OFFICIAL-STORE-1| coupon code : STYLEFREE
- Teng Mobile https://pgmall.my/TENG-MOBILE-1 | coupon code : TENGFREE
- WangZheng Care https://pgmall.my/WangZheng-CARE-1| coupon code : WZHENGFREE
- BigSpoon Kitchenware https://pgmall.my/BigSpoon-Kitchenware| coupon code : SPOONFREE
- Mamami Health Food https://pgmall.my/Mamami-Health-Food-1| coupon code : MAMAFREE
- Perma Glass https://pgmall.my/Perma-Glass | coupon code : PERMAFREE
- Altron Mall https://pgmall.my/ALTRON-MALL-1| coupon code : ATRNFREE
- Butik Bos Official Store https://pgmall.my/Butik-Bos-Official-Store | coupon code : BUTIKFREE
- VV Mall https://pgmall.my/VV-MALL-1| coupon code : VVMALLFREE
- WJS  https://pgmall.my/WJS | coupon code : WJSFREE
- Jazz & Co https://pgmall.my/Jazz-amp;-Co-1 | coupon code : JAZZCOFREE


Pastikan kalian tidak terlepas peluang ini untuk membeli belah di PG Mall okay. Apa-apa pun kalian mestilah register dulu akaun sekiranya belum mempunyai akaun. Free je tanpa yuran. Boleh layari di link di bawah ye. Happy shopping!


#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #FreeShipping #99sale #PGMallSALEbration #digitalfashionweek #Fashionweek #Wowstore


0 Comments

Post a Comment

Post a Comment (0)

Previous Post Next Post