Logo KBBA

Atasi Masalah Dalaman Wanita Dengan Mama Sutra

Assalamualaikum dan salam sejahtera pembaca tersayang! Sebagai wanita sememangnya menjadi kepentingan bagi kita untuk menjaga kesihatan luaran dan juga dalaman. Ini kerana kita perlu sentiasa memastikan keadaan kesihatan tubuh badan terjamin bagi menjalani kehidupan seharian. Sejak bersalinkan Medina setahun yang lalu, syira tidak mengamalkan sebarang jamu atau makanan tambahan kerana masih menyusukan Medina ketika itu. Mujurlah syira diperkenalkan dengan produk terbaru di pasaran iaitu Mama Sutra. So, syira nak kongsikan dengan korang mengenai Mama Sutra ini.

Apakah Mama Sutra?
Mama Sutra merupakan sejenis jus kesihatan keluaran syarikat Glamohealth Sdn Bhd. Mama Sutra ini mampu merawat masalah-masalah kesihatan dalaman yang dihadapi oleh wanita. Mama Sutra juga merupakan produk yang mendapat kelulusan halal JAKIM dan seratus peratus produk keluaran Malaysia.
Kandungan bahan Mama Sutra
•Kurma
Mengandungi potasium yang baik untuk daya ingatan, meningkatkan daya ketahanan diri dan mampu membangkit nafsu kelamin
Arabic gum
Arabic gum mampu menyembuhkan senggugut ketika haid
•Collagen
Berfungsi untuk memelihara keremajaan dan keanjalan kulit
•Habbatussauda
Berfungsi bagi merangsang tenaga badan dan juga membantu kesuburan
•Manggis
Kandungan kulit manggis sangat membantu dalam menangani masalah keputihan
•Serapat
Digunakan bagi mengetatkan faraj dan memelihara kesihatan rahim
•Manjakani
Mengetatkan kembali otot vagina dan rahim selepas bersalin
•Kunyit putih
Sangat membantu untuk mencuci darah kotor serts memulihkan luka dalaman. Selain itu bagus untuk proses pembuangan angin dalam badan dan dapat mengatasi masalah rahim jatuh
•Sirih
Digunakan untuk membantu membina rahim dan sistem peranakan
•Halia
Sangat bagus untuk merawat masalah otot seperti sakit akibat datang bulan dan arthritis
•Buah asam gelugur
Dikenali juga sebagai garcinia cambogia yang mampu mengembalikan bentuk badan supaya tampak muda dan langsing
•Prunes
Sangat bagus bagi menangani masalah penghadaman dan sembelit
•Delima
Berfungsi untuk mengurangkan tahap kolestrol dan lemak berlebihan. Selain itu, ia juga mengandungi vitamin yang cukup baik untuk kulit
•Buah tin
Makanan tambahan untuk kesuburan wanita
•Kacip fatimah
Terkenal dengan fungsinya bagi mengetatkan dan melicinkan serta meningkatkan rangsangan seksual
•Kelopak mawar
Digunakan untuk membangkitkan rasa tenang dan segar kepada tubuh badan. Selain itu dapat mengurangkan bau badan yang tidak diingini
•Kayu manis
Dapat mengawal sakit senggugut dan mengimbangi hormon wanita
Kelebihan dan kebaikan Mama Sutra
•Membantu dan merawat masalah keputihan dan haid yang tidak teratur
•Membantu masalah vagina yang berbau
•Mampu mengetatkan faraj
•Membantu merawat lelehan yang banyak pada faraj
•Melambatkan proses monopaus
•Mengurangkan masalah senggugut ketika haid
•Membantu membuang angin dalam badan
•Menghilangkan bau badan
•Memberikan tenaga kepada wanita
•Mampu merawatkan masalah kesuburan dan membantu mendapatkan zuriat

Mama Sutra Sangat Membantu Masalah Keputihan Dan Senggugut!
Sebelum ini, syira mengalami masalah keputihan yang agak teruk selepas bersalin. Orang tua cakap kalau keputihan keluar maknanya rahim sedang dicuci. Ya, itu kalau masa berpantang memang la bagus segala kotoran dan keputihan keluar. Tapi masalah keputihan ini berlarutan sampaikan syira pun tak tahu nak guna produk apa dah. Sepanjang seminggu syira menggunakan Mama Sutra ini, syira perasan masalah keputihan syira semakin berkurangan. Kalau tidak, syira terpaksa menggunakan pantyliner bagi mengelakkan ketidakselesaan masalah keputihan. Serius weh tak selesa bila keputihan ni keluar. Selain daripada masalah keputihan, syira juga mengalami sakit senggugut ketika haid. Sebenarnya syira agak lama tak senggugut. Kali terakhir jadi pun masa syira zaman anak dara. Selepas bersalin, senggugut datang balik. Sakit betul rasanya. Kebetulan pada 3hb September hari tu, syira period. Senggugut memang tak ada langsung! Magik betul. Kalau tidak syira dah berguling-guling menahan kesakitan. Sesiapa yang pernah mengalami sakit senggugut mesti tahu perasaan syira macam mana kan.
Cara menggunakan Mama Sutra
Satu sudu sebelum sarapan dan satu sudu sebelum tidur. Seeloknya menggunakan sudu plastik bagi kesan efektif.

Berapakah harga Mama Sutra?
RM40 SM / RM45 SS

BERITA BAIK UNTUK KORANG YANG BERMINAT UNTUK MENJADI AGEN, PENDAFTARAN ADALAH PERCUMA!!

Maklumat dan sebarang tempahan:
Facebook: Mama Sutra HQ
Instagram: @mamasutrahq
No. Telefon: 014 711 6101



19 Note(s) ?

  1. Banyaknya bahan yang diletakkan di dalam 1 produk ni. Kalau dapat menyelesaikan beberapa masalah bagus juga kalau dapat cuba kan?.

    ReplyDelete
  2. kebaikkan dan khasiat kurma dalam mama sutra ni mmg bagus .

    ReplyDelete
  3. Byk bahan2 smeulajadi dlm ni.. bgus untukd alaman wanita kan..

    ReplyDelete
  4. Wah!! Produk yg AM cari2 selama ini.. dah sampai masa utk jaga dalaman wanita.. lagipun harganya amat berpatutan.. AM berminat nak mencuba, harap kesannya bagus seperti yg diperkatakan.. thanks atas info.. 💖💖💖

    ReplyDelete
  5. Jamu sekarang dh sedap kan..tambahan pulak ada makanan-makanan sunah mmg lagi digalakkan ambil. Untuk dalaman dan beri tenaga utk seharian..

    ReplyDelete
  6. jaga kesihatan dah bagus, lebih baik kita ambil makanan yang sihat dan berkhasiat barulah kekal aktif dan produktif

    ReplyDelete
  7. Emi now dah tak berani sgt nak try produk2 mcm ni sebab baca org duk share macam2 utk jangka masa panjang. Tp tengok yg ni mcm byk bahan semulajadi.

    ReplyDelete
  8. Nak Cuba lah mama sutra lepas ni . Mana tahu dapat mengurangkan masalah sengugut lia kan . Harga pun mampu milik Dan Cara makan pun senang je .

    ReplyDelete
  9. Wah bagus produk ni. Mungkin juga sesuai untuk ibu yang lepas bersalin. Orang perempuan memang sepatutnya makan apa2 supliment.

    ReplyDelete
  10. Banyak sungguh manfaat consume produk nie yer. Boleh lah saya suggestkn pada ibu dan adik beradik perempuan saya. Penting utk wanita utk jaga kesihatan dalaman sbb mereka kekuatan dlm sesebuah keluarga

    ReplyDelete
  11. banyak juga khasiatnya.. hilangkan sengugut pun boleh.. wow.. boleh cadangkan untuk kawan2 yang asyik sunggugut je

    ReplyDelete
  12. Ika rasa produk ni nampak sesuai untuk digunakan oleh wanita. Masalah keputihan mmg selalu terjadi. Boleh la Ika cuba guna. Harga pun tidak mahal kan?

    ReplyDelete
  13. cantikknyaaaa sisssss....done puji.hahahhaa...

    ReplyDelete
  14. Dulu Ibu pernah ambil peperiksaan ejen takaful, memang betul kalau di bandingkan orang perempuan ni hidup lebih lama dari lelaki. Tapi penyakit pun lebih banyak. Sebab tu elok makan suplemen yang selamat

    ReplyDelete
  15. Suka lah produk untuk perempuan macam ni, then tak payah susah-susah nak bancuh. Minum je.

    ReplyDelete
  16. Kdg2 kena back pada basic. Mean benda2 yg org2 dlu amalkan. Lgpon makanan skrg mcm2 perasa. Dengan amalkan ni. Boleh topupkan balik dlm badan..

    ReplyDelete
  17. Wah patut di coba nih mama sutra. Nanti klo ke malaysia mau cari. Ini wajib bagi perempuan untuk menjaga kesehatan vagina. Yang bagus lagi adalah karena sudah punya label halal. ini yg penting

    ReplyDelete
  18. Bagus ada produk penjagaan dalaman macam ni. ramai yang ambil endah x endah je . nanti boleh la share dengan kawan-kawan perempuan pasal produk ni

    ReplyDelete
  19. Baguslah Amal Mkn utk jaga kesihatan dalaman yg Kita perlu ambulance berat. Visit my blog:www.keunggulanwanita.com

    ReplyDelete