Anda Ibu Menyusukan Bayi? Rugi Kalau Tak Cuba Shapee Disposable Nursing Pads

Anda Ibu Menyusukan Bayi? Rugi Kalau Tak Cuba Shapee Disposable Nursing Pads l Assalamualaikum dan salam sejahtera readers! Masa syira pregnant dulu memang syira tak terfikir pun bab kepentingan nursing pad yang sesuai bagi seorang ibu yang menyusukan bayi seperti syira. Yelakan nama pun first time mother. Jadi banyak benda yang syira tak tau. Sekarang syira dah tau. Mujurlah, syira diperkenalkan dengan Shapee Disposable Nursing Pads.
Shapee merupakan sebuah syarikat yang menawarkan pelbagai keperluan ibu supaya tampak lebih yakin dan selesa. Termasuk golongan ibu menyusukan bayi dan juga ibu mengandung. Antara produk Shapee adalah sassy nursing bra, shapee belly wrap, waist shaper dan sebagainya. Shapee Disposable Nursing Pad merupakan produk terbaru daripada Shapee.
Apa itu Shapee Disposable Nursing Pads?
Shapee Disposable Nursing Pad adalah pelapik pakai buang yang diletakkan di dalam bra supaya ibu lebih selesa. Tau tak pentingnya nursing pad supaya menyerap susu yang mengalir tambahan pula bagi ibu yang berada dalam keadaan pantang.

Apa yang syira suka tentang Shapee Disposable Nursing Pads?
Ultra thin design
Shapee Disposable Nursing Pads ini sangat nipis supaya memberi keselesaan semasa memakainya. Almost rasa macam tak pakai pun Shapee Disposable Nursing Pads. Bayangkanlah kalau nursing pad yang tebal pasti akan menonjol bila pakai baju. 
Dri-comfy technology
Sepanjang syira menggunakan Shapee Disposable Nursing Pads, terasa sentiasa kering dan lebih yakin jika ada urusan di luar. Tak perlu risau sekiranya terdapat pengaliran susu sebab teknologi yang diterapkan oleh Shapee Disposable Nursing Pads ini memastikan tahan kering lebih lama. 
Ultra water absorbent
Tahukah korang Shapee Disposable Nursing Pads ini mampu menyerap sehingga 55ml susu badan? Jadi, ibu ibu jangan risau. Takkan basah. Korang akan rasa selesa dan yakin macam syira. 
Leak proof coverage
Sepanjang menggunakan Shapee Disposable Nursing Pads, alhamdulillah tiada kebocoran yang dialami kerang Shapee Disposable Nursing Pads ini dicipta khas dengan kuasa penyerapan yang baik dan memberikan perlindungan supaya tidak bocor. 
Double anti-slip adhesive strips
Yang ni syira paling suka pasal Shapee Disposable Nursing Pads sebab dengan adanya pelekat di nursing pad sangat memudahkan proses pemakaian para ibu. Syira pernah guna nursing pad yang tiada pelekat, boleh pulak jatuh. Tak sedar pun bila jatuh. Sob sob. 
3D shaped design
Shapee Disposable Nursing Pads ini sangat selesa dan mengekalkan bentuk walapun pad basah atau penuh. Jadi korang jangan risau. Yakin selalu, nak buat kerja pun tak was was.
Kalau korang nak tahu, Shapee Disposable Nursing Pads ini dihasilkan di Korea. Wow. Bestnya sebab Korea sangat terkenal dengan teknologi yang canggih. Berapa harga Shapee Disposable Nursing Pads? Harga Shapee Disposable Nursing Pads adalah RM18.90. Namun sebagai harga pengenalan, Shapee menawarkan harga promosi iaitu RM13.90. Murah dan jimat sangat. Setiap kotak Shapee Disposable Nursing Pads mempunyai sebanyak 30 keping. Penggunaan bergantung kepada diri sendiri. Macam syira kalau nak keluar mana mana baru pakai.

Selain Shapee Disposable Nursing Pads, syira dah cuba Shapee Seamless Nursing Bra. Ya Ampun best sangat pakai bra ni. Sangat selesa dan menyenangkan bagi ibu macam syira.

Keistimewaan Shapee Seamless Nursing Bra
>3D seamless design
>Tali tanpa slip yang lebih baik
>Inovasi reka bentuk klip
>Sokongan 360 darjah
>Pelapik yang boleh ditanggal
>Reka bentuk cup penuh

Berita baik untuk korang semua!! sekiranya korang berkeinginan untuk menempah Shapee Disposable Nursing Pads, korang boleh menggunakan diskaun kod 10dnpblogger05 bagi menikmati diskaun sebanyak 10%. Wah untungnya.

Sebarang tempahan dan pertanyaan:
Instagram: @shapeemy
Facebook: Shapee Malaysia
Email: info@theshapee.com
Alamat: No. 119, Jalan Perdagangan 1, Taman Universiti, 81300 Skudai, Johor

22 Comments

  1. Akak dah tak memerlukan lagi benda ni. Dulu dulu ye memang memerlukan. Kalau menyusu baby lagi kadang2 susu boleh keluar macam tu je kan...kena la pakai disposable nursing pad ni.

    ReplyDelete
  2. lahhhh..alamat dia dekat johor ke..hehehhe..

    ReplyDelete
  3. Tak pernah pakai nursing pad shapee lagi. Tapi nursing bra shapee memang best. Selesa bila pakai.

    ReplyDelete
  4. Sekarang senang nak beli benda cam ni. Dulu punya ibu jenuh cari kot. Order online je dah sampai. kan?

    ReplyDelete
  5. Syiera yang nursing bra tu berapa RM? Tak lama dah nak bersalin ni. Nampak design nursing bra yang ni cantik dan sporty sikit. Tu berkenan je rasa

    ReplyDelete
  6. dulu masa menyusukan anak memang wajib beli nursing pad ...selesa dan kering je aentiasa

    ReplyDelete
  7. tak pernah guna brand ni masa menyusu.. looks good... tak tau lagi brand ni dulu.. too bad..

    ReplyDelete
  8. Yeahh kita sama guna, memang patut pakai nursing pad shopee ni..lain dari lain dari nursing pad pernah guna..kering je dan sangat selesa pakai...

    ReplyDelete
  9. Nursing bra antara kelengkapan perlu ada untuk ibu baru bersalin dan juga yang menyusukan anak..ada bermacam jenis nursing bra dan juga nursing pad..adik akak un guna masa dalam berpantang..atleast banyak membantu kalau pakai pad tu..baju tak la basah terkena susu kan..

    ReplyDelete
  10. This nursing pad would be a holy grail for mother who are breast feeding. Good product.

    ReplyDelete
  11. Salam petang dari Mama Hakim. Singgah bertamu blog sis syera. Menyusu bayi memang banyak faedah kepada anak

    ReplyDelete
  12. Senang kan kalau ada ilmu penyusuan. Lepas tu ada kelengkapan yang cukup.

    ReplyDelete
  13. Bila ada anak kecil memang sesuai sangatlah pakai nursing pad ni. Dari preggy anak second memang start pakai nursing pad. Anak sulung dulu tak pakai sebab tak tahu kan. Masuk anak kedua memang start guna sebab susu banyak sangat nelimpah. Kadang basah habis nursing pad tuh

    ReplyDelete
  14. Alamak saya bukan ibu dan juga tidak pernah ada anak hehehe tak apa info ni nanti saya share dengan kawan wanita kita ok tq..

    ReplyDelete
  15. oh pad untuk susu pun ada ya. selama ni kita ingat pad tu je. baguslah memudahkan baik untuk ibu2 kan

    ReplyDelete
  16. boleh masukkan dalam list untuk rujukan isteri nanti. senang sket nak cari pad ni masa pregnen nnt..bila tu? Wallahua'lam :-)

    ReplyDelete
  17. Owhhh untuk elakkan daripada leak rupanya. Nanti nak suggest pada kawan yg baru lepas bersalin lah mcm nie

    ReplyDelete
  18. Wah macam-macam brand dan makin bagus invention produk accesories untuk breastfeeding mom sekarang. Dulu kurang pilihan, sekarang banyak pilihan bagus2 termasuk brand shapee ni.

    ReplyDelete
  19. Memang perlu sangat especially mommy berkerjaya.. Kalo tak basah baju...

    ReplyDelete
  20. sangat membantu lah rasanya benda ni.. elok untuk mommies out there =)

    ReplyDelete

Post a Comment

Post a Comment

Previous Post Next Post