(REVIEW) Nyx Soft Matte Lip Cream



Assalamualaikum


Kali ni syiera nak review lip cream yang best sangat keluaran Nyx Cosmetics. Syiera sememangnya dah lama usha lip cream ni. Dok pikir nak beli ke tak. Nak beli ke tak. Akhirnya terbeli. Aiseh ter pulak. Hahaha. Okay. Apa yang best?


Sekarang trend gegirl pakai lipstick matte sebab kurang shining dan long lasting. Maksudnya dari pagi sampai malam pun still bertahan. Tekstur lip cream ni lebih pekat berbanding lip gloss biasa. Syiera suka pakai light-light je. Tak suka sangat pakai tebal-tebal. 


Pilihan syiera adalah kod SMLC01 Amsterdam. Amboi ada nama bagai. Yes. Setiap kod ada nama tersendiri. Warna kod ni merah darah macam tu. Tak terlalu merah sangat sebenarnya. Merah nak keorenan gitu. Betul ke bahasa aku ni? Harap korang faham la ye. Tak silap semua ada 22 pilihan warna kot. Rambang mata den nak pilih. Akhirnya amsterdam jugak yang syiera pilih. Sebenarnya nyx smlc ni ada replica tau aka fake. Tapi quality okay la. Cuma tak macam original punya. Syiera beli memang yang original daripada USA. Daripada trusted seller.



PERBEZAAN NYX SMLC FAKE DENGAN ORIGINAL

Yang ori tiada tamper wrapper


Yang fake lebih panjang


Setiap smlc ada barcode yang berlainan. Kalau yang fake, barcode sama je. Yang paling penting warna mesti mengikut kod warna seperti di bawah






TESTIMONI SYIERA



BEFORE



AFTER




YANG NI VERSI MINAH SALEH PAKAI
(Merahnya mak ngah.. )




Okay itu sahaja. Terima kasih kerana sudi membaca. Peace.


NAK BELI?





7 Comments

  1. assalamualaikum syiera :), beli kat mana??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wasalam wbt. Instagram. Search @nyx_original_us :)

      Delete
  2. Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

    pengkhususan Syarikat.
    1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
    2) Kami juga boleh membeli sebuah rumah pilihan anda dalam mana-mana lokasi pilihan anda.

    ReplyDelete

Post a Comment

Post a Comment

Previous Post Next Post