(REVIEW) Perfume Berjenama Terkenal Dengan Harga Murah !



-Iklan-

Assalamualaikum


Kali ini job review daripada Perfume House. Alhamdulillah. Pada 1st April lalu syiera menerima parcel daripada owner Perfume House iaitu Encik Bisharuzi Omar. Kalau korang nak tahu Encik Bisharuzi juga merupakan pengarah urusan syarikat FB Dua Puluh Resources yang bertempatkan di Kajang, Selangor. Parcel yang syiera terima merupakan perfume!! Ingatkan satu botol sahaja tetapi tiga botol. Yeay !! Alhamdulillah semoga rezeki Encik Bisharuzi bertambah. Amin. Okay, Perfume yang syiera terima untuk direview adalah perfume berjenama terkenal iaitu Gucci by Gucci EDP, Miracle So Magic! by Lancome dan juga J'adore by Christian Dior. Meh syiera review satu-satu.


Gucci by Gucci EDP

Terus terang syiera cakap perfume jenama Gucci sememangnya di antara perfume kegemaran syiera. Bau perfume ni sangat lembut. Sesuai bagi golongan wanita yang tidak menyukai bau yang agak kuat. Bagi syiera, perfume ni agak mysterious sikit. Kerana baunya yang fruity dan fantastic floral fragrance! Sometimes bau macam musky(buah limau kasturi) sikit. Perfume ni tak terlalu overpowering sangat. Which is good lah sebab syiera tak suka kalau perfume yang satu bilik boleh bau perfume kita. So basically, perfume ni sangat sophisticated. Very suitable for corporate and modern women. Yang bestnya tentang perfume ni, ia mampu bertahan selama 6 hingga 8 jam. Syiera test pakai masa syiera keluar tempoh hari, balik rumah pun still ada bau lagi. Very warm to wear from day to night. Jimat bukan? Tak perlu nak sembur berulang kali.


Miracle So Magic! by Lancome

Sepertimana yang kita sedia maklum, Lancome merupakan rangkaian jenama fragrance yang sangat terkenal di dunia. Packaging dia sangat comel. Warna pink. Very girlish. Bau perfume miracle ni sangat wangi. Bau bunga rose yang lembut tetapi refreshing. Sesuai sekiranya syiera cadangkan kepada penggemar rose based scent yang sememangnya sangat feminim. Its actually a quite nice fragrance. It has a light floral fragrance and you can absolutely smell the rose based in it.  Memang sangat wangi dan mampu bertahan walaupun badan kita dalam keadaan berpeluh. So kalau nak hadiahkan kepada teman wanita, boleh bagi perfume ni. Seriously mesti dia suka. Kalau nak buat hantaran pun boleh. Sesuai sangat.


J’adore by Christian Dior

Perfume ketiga ialah J'adore daripada jenama Christian Dior. Ini merupakan pertama kali syiera menggunakan jenama ni. Memang tak pernah sebelum ni. Packaging perfume ni tampak exclusive dan bergaya. Pertama kali guna memang buat syiera jatuh hati dengan jenama ni. Very radiant, sensual and  sophisticated. Selain bau bunga-bungaan yang lembut, ada bauan buahan segar. Extreme femininity kalau tengok packaging dia. Hanya sembur sedikit sahaja di pergelangan tangan, bau perfume ni dah cukup wangi. Modern and classic. Not too strong fragrance just nice for me. Totally me. Macam kena dengan personaliti syiera. Sekiranya, anda yang berkerjaya dan mahu menghadiri sesuatu majlis, J’adore by Christian Dior merupakan pilihan tepat bagi anda.

Kesimpulannya, di antara ketiga-tiga perfume yang syiera review ni yang berjaya menambat hati syiera ialah J’adore by Christian Dior. Semua syiera suka tetapi yang paling syiera rasa best, J’adore. First time try, terus terpikat. Hehe

Berminat? Sebenarnya banyak lagi koleksi perfume Dubai bergred AAA yang dijual oleh Perfume House. Antaranya adalah seperti di atas. Harga yang ditetapkan sangat murah dan mampu milik!

50ml RM50 SEKALI POS!
18ml RM30 SEKALI POS!

MURAH KAN? 

SYIERA DAH ADA KOLEKSI PERFUME. 
BAGAIMANA DENGAN ANDA?





LEBIH 500 KOLEKSI PERFUME BERJENAMA DIJUAL !

UNTUK TEMPAHAN SILA HUBUNGI

FB DUA PULUH RESOURCES
No Pendaftaran : 002039726-U
Blog Rasmi : http://www.fb20.biz
SMS / Whatsapp / Wechat : 019-270 0026

Trusted Seller!
Fast Service Guaranteed!










*****ENTRY KEKAL. TIDAK AKAN DIDELETE*****






19 Comments

  1. bestnye dapat review perfume!

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah. Rezeki syg. Jom beli ^^

    ReplyDelete
  3. wah.. :) hihi.. licha suka perfume. kalau kwn2 pergi jln oversea salu kirim.

    ReplyDelete
  4. Haha sekarang tak perlu ke oversea dah. Kualiti Gred AAA lebih kurang sama macam ori pun. Lagipun kandungan alkohol lebih rendah.

    ReplyDelete
  5. fuh..semua jenama terkenal..beznye klo pakai skrg ni..wnagi
    selamat berhari jumaat
    menabung nuff sini - inti college

    ReplyDelete
  6. wah...sha xgemar guna perfume, cpt pning la hihi
    sha singgah dr GA FD, done follow, done click ur digi nuff :)

    ReplyDelete
  7. untunglah syiera..... ;) menarik ni..

    thanks sudi join segmen nak url #3, senarai blog ada di http://www.mialiana.com/2014/04/senarai-url-blog-3.html

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum sheila datang blogwalking daripada blog kak mia liana http://www.mialiana.com/2014/04/senarai-url-blog-3.html

    *dah lama tak pakai minyak wangi. ehhehe

    ReplyDelete
  9. wahhh...murahnya. bleh beli sbgai hadiah :)

    ReplyDelete
  10. gerenti tahan ke 4 jam bau dia ?
    kalau tahan mmg sgt berbaloi ni
    x mcm seller perfume lain
    ckp yeye tahan 4 jam tp 2jam dh tarak ..huhu

    jom join review MG
    http://melangkaugarisan.blogspot.com/2014/08/tolong-review-review-rewards-rmxxxx.html

    ReplyDelete
  11. Terima kasih infonya gan.
    Lumayan buat nambah wawasan.

    Gema Parfum
    Minyak wangi wanita.

    ----------

    ReplyDelete
  12. saya menjual original tester perfume dgn harga mampu milik..berminat boleh whattaps sy 01123421202

    ReplyDelete
  13. Rasa macam nak pg shopping mall bau perfume:)

    ReplyDelete
  14. Semua kat sini mesti minat perfume kan?
    Apa kata kawan2 try De'Xandra Perfume..
    Perfume paling top sekarang ni tau..
    ada lebih kurang 70 bau yang diinspirasikan daripada jenama2 terkemuka antarabangsa dan ramai mengakui kualiti setanding original yang dijual di kaunter2 mall...
    Jom cuba... :)
    sekali cuba gerenti korang akan jatuh cinta :)

    http://dexandralovers.shoppy.my

    ReplyDelete
  15. 💝WANGIAN KEHIDUPAN💝
    ======================
    .
    Ramai peminat perfume original yang telah beralih kepada De'Xandra Perfume especially dalam keadaan ekonomi negara yang tidak menentu.
    Anda masih boleh kekal wangi tanpa perlu risau menghabiskan wang beratus-ratus ringgit hanya disebabkan sebotol perfume 😊
    .
    De'Xandra Perfume merupakan wangian yang diinspirasikan daripada jenama-jenama terkemuka antarabangsa yang sangat mesra travel,boleh dipakai solat,wangian yang tahan lama pada harga super jimat.
    .
    De'Xandra Perfume merupakan wangian kehidupan kerana De'xandra Perfume mampu menceriakan hari anda, merubah mood anda menjadi lebih positif dalam menghadapi kehidupan yang semakin mencabar.
    .
    Anda nak feeling macam ni???
    ⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇
    🌹 cool
    🌹 fresh
    🌹 sweet
    🌹 elegant
    🌹 exclusive
    🌹 feminine
    🌹 masculine
    🌹 sexy
    .
    Jom dapatkan De'Xandra Perfume hari ini! 😍😍😍
    Ada lebih kurang 43 jenis wangian untuk wanita dan 26 jenis wangian untuk lelaki.
    Tak tahu nak pilih yang mana?
    Saya boleh guide anda 😊
    Hubungi saya sekarang..
    .
    📱SMS/WHATSAPP 0195469259
    🚗 COD SUNGAI PETANI
    🚚POS LAJU KE SELURUH MALAYSIA
    🚶WALK IN : TAMAN SUTERA IDAMAN
    🌍 http://dexandralovers.shoppy.my

    ReplyDelete
  16. Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

    pengkhususan Syarikat.
    1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
    2) Kami juga boleh membeli sebuah rumah pilihan anda dalam mana-mana lokasi pilihan anda.

    ReplyDelete

Post a Comment

Post a Comment

Previous Post Next Post