Saksikan Rupa Baharu Wonda Coffee Sempena Ulangtahun Ke-10 Di Laluan LRT Kelana Jaya

 

Wonda Coffee kembali lagi! Sempena ulang tahun ke-10 mereka, mereka menampilkan pengalaman baru buat semua. Baru-baru ini, jenama kopi Wonda Coffee melancarkan pengalaman immersif baru di laluan LRT Kelana Jaya - dan menurut rakyat Malaysia yang berpeluang menyaksikan rupa baharu mereka, pengalaman kali ini membuatkan mereka jatuh cinta dengan Wonda Coffee!

Beberapa penumpang LRT Kelana Jaya baru-baru ini berkongsi mengenai kempen pemasaran jenama kopi ini untuk mempromosikan rangkaian kopi Wonda dengan rupa baharu.

Apa yang dapat dilihat, didengar (atau juga dihidu) oleh rakyat Malaysia di dalam tren!:

1. Tren berkonsepkan Wonda Coffee yang akan merangsang 5 deria anda! Bermula dengan imej Wonda Coffee di sepanjang tren.

2. Anda juga boleh menghidu aroma kopi yang baru dibru - mampu mengejutkan anda di waktu pagi, terutamanya semasa dalam perjalanan ke tempat kerja.

3. Tren dilengkapi dengan dispenser aroma automatik yang memenuhi seluruh gerabak dengan aroma kopi yang baru dibru.

4. Dispenser aroma automatik Wonda Coffee telah dipasang secara strategik di sepanjang laluan untuk meningkatkan perjalanan anda dengan rangsangan deria, memberikan pengalaman yang unik.

5. Sepanjang perjalanan dengan tren, rakyat Malaysia dapat mendengar melodi Wonda Coffee yang terkenal sebelum tiba di setiap hentian. Ia pasti membuat anda ingin menikmati Wonda Coffee.

6. Anda boleh mendapatkan satu tin Wonda. Bagaimana? Lihat handrail yang anda pegang di dalam tren.

7. Hanya perlu imbas kod QR di dalam tren untuk menebus kopi percuma anda, membolehkan anda menikmati rasa Wonda Coffee selepas anda turun dari tren!

Keseluruhan pengalaman menaiki tren Wonda Coffee ini pastinya membuatkan rakyat Malaysia mengidam minuman Wonda Coffee yang sedap! Jangan risau, Wonda Coffee juga memberikan kopi percuma supaya penumpang LRT dapat merasai produk mereka. Penumpang yang mengimbas kod QR yang terdapat pada handrail di dalam tren LRT boleh menggunakannya untuk menebus kopi Wonda secara percuma.




Alami keajaiban WondaRide di laluan LRT Kelana Jaya terpilih. Tren Wonda 5 Senses terpilih adalah seperti berikut:

Masjid Jamek

● Wangsa Maju

● Ampang Park

● Taman Jaya

● Ara Damansara

Jika anda ingin menjadi sebahagian dari pengalaman ini, anda cuma perlu cari tren Set 60 di laluan LRT Kelana Jaya - dan jangan lupa tebus kopi percuma anda!



0 Comments

Post a Comment

Post a Comment (0)

Previous Post Next Post