REVIEW : Movie "Life As We Know It"




Assalamualaikum



Saja malam-malam syiera nak share movie kegemaran syiera. Boleh dikatakan dah banyak kali syiera layan. Seronok sangat ke? Haha yes! Memang best movie ni. Ada part lawak tahap gaban. Ada part sedih. Hmm. Lakonan Katherine Heigl dan Josh Duhamel. Auww syiera minat sangat Josh Duhamel sejak berlakon dalam Transformers. Tapi dah jadi bapak orang kan. Tettt... 

Sinopsis

Mengisahkan mengenai dua orang yang awalnya saling membenci satu sama lain, Holly Berenson (Katherine Heigl) dan Eric Messer (Josh Duhamel) yang terpaksa hidup bersama setelah mereka ditugaskan untuk menjaga Sophie, seperti surat wasiat yang ditinggalkan oleh dua sahabat mereka, pasangan Peter Novak (Hayes McArthur) dan Alison Novak (Christina Hendricks), setelah mereka berdua terlibat dalam kemalangan. Part ni banyak la part yang kelakar habis. Sebab masing-masing tak pernah jaga baby. Tetiba kena jadi parents angkat pulak. 
Life as We Know It juga kemudian menggunakan plot cerita tambahan adanya orang ketiga yang hadir diantara kedua karakter utamanya, Sam (Josh Lucas) yang mampu menarik perhatian Holly. Dalam masa yang sama pun Eric ni ada orang lain. Tetapi sama-sama menyimpan perasaan di antara satu sama lain.
Kelakar part ni. Pipi Holly terkena poo poo si Sophie

Terpaksa melayan kartun

Part sophie belajar berjalan

Part ni syiera rasa tak boleh blah. Dodoikan baby dengan lagu Radiohead. Hahaha


Okay, hopefully korang suka. Serius best movie ni. Syiera kasi 5 bintangggg !!!
Byeee, selamat malam :) Enjoy.






7 Comments

  1. Huhu.. Haruslah layann. Cam best je. :D

    ReplyDelete
  2. mcm best je..cite baru ke ni?

    ReplyDelete
  3. tak pernah tengok lgilah... tapi kan... Josh Duhamel tu kenapa hengsemm sgt. boleh pengsan tengok lama lama. ahaha

    ReplyDelete
  4. Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

    pengkhususan Syarikat.
    1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
    2) Kami juga boleh membeli sebuah rumah pilihan anda dalam mana-mana lokasi pilihan anda.

    ReplyDelete

Post a Comment

Post a Comment

Previous Post Next Post