(REVIEW) Schalicioushop - Mekap Murah !




-Iklan-

Assalamualaikum


Job review syiera kali ni ialah Schalicioushop iaitu merupakan online shop yang menyediakan pelbagai kosmetik yang menjadi trend remaja masa kini. Antaranya Nyx Matte Lipgloss. Matte tu apa? Mungkin ada yang di antara korang yang tak pernah dengar Matte? Betul? Angkat kening sikit kalau betul. Hehehe Okay, matte lipstick ni basically dapat melembapkan bibir kita sebab ia mengandungi Squalene. Ketahanan matte lipstick lebih lama berbanding lipstick biasa yang kita guna. Contohnya lipstick yang agak glossy. Bibir kita ni selalu kering especially kalau cuaca panas bukan? Well, bibir kita sebenarnya tidak mempunyai kelenjar minyak but then mengandungi zat pigment yang mudah peka terhadap sinaran matahari. Jadi, korang boleh la beli lipgloss matte ni. Selain tahan lama, warna cantik dan murah!!!

HARGA NYX MATTE LIPGLOSS
RM25 EXCLUDE POSTAGE!!

Selain daripada ini, Schalicioushop juga menyediakan dress cantik-cantik. Antaranya Jubah Bahiyya, Princess Dress dan banyak lagi. Saiz yang disediakan daripada XS sehingga XL. Jadi korang tak perlu risau kalau rasa saiz korang tak da. Boleh rujuk di bawah ini untuk saiz korang. 


JUBAH BAHIYYA 

JUBAH BAHIYYA SEMUA ADA LIMA WARNA!!
HARGA : RM 175 INCLUDE POSTAGE

PRINCESS DRESS
HARGA : RM 265 INCLUDE POSTAGE

Kejap!!! Ada lagi... Eyebrow pencil pun ada dijual tau. Kalau korang yang suka lukis-lukis bulu kening boleh la beli. Memang cantik warna eyebrow pencil ni. 

HARGA : RM 20 EXCLUDE POSTAGE

TESTIMONI PELANGGAN




BANYAK LAGI PRODUK KOSMETIK YANG LAIN DIJUAL!
BERMINAT??

UNTUK TEMPAHAN SILA HUBUNGI

Whatsapp : +60177951476
Email : schalicioushop@yahoo.com

Nak COD?? 
Area Damansara SAHAJA ye. Selain daripada tu, posting ye.








****ENTRY KEKAL. TIDAK AKAN DIDELETE****






2 Comments

Post a Comment

Post a Comment

Previous Post Next Post